Povestea Nostra
In mai 2016, Nir Josef Rosenbaum impreuna cu Vla... Mur... Cat... au decis sa deschida un service de cartier in zona Tineretului, langa piata norilor (cu un angajat la receptie). Astfel, a luat nastere QuickGSM. In septembrie, li s-a alaturat echipei Preda Catalin (in urma eliberarii postului de la receptie "prins cu fapta"). El a inceput sa repare aparate fiind ajutat de Vla... Timp de un an, totul a inceput sa prinda nuanta si serviciile noastre au crescut. Cand s-a luat decizia de a deschide inca un service in alta locatie, s-a deschis acea locatie si a fost supervizata de Vla... si Nir, in timp ce locatia de langa Piata Norilor a ramas sub supravegherea lui Catalin. Timp de doua luni a prosperat, dar locatia noua a avut mai multe zile inchise decat deschise din cauza lui Vla..., ajungand deja in luna a cincea si fiind finantat in spate de celalalt service, destul de substantial, s-a luat decizia de a se inchide (multe produse si aparatura au disparut la transferul catre vechiul service). Am revenit din nou la un singur Service, tendinta lui Vla... s-a mentinut si el a lipsit mai mult decat a fost prezent. In iunie 2018, Nir l-a prins pe Vla... cu mana in sac si a luat decizia de a se desparti de el. Timp de 8 luni au ramas in service doar Nir si Catalin. Catalin a incercat o inovatie in web si a infiintat un website hardgsm.ro, in 2 luni acesta a depasit in vizite si nuanta vechiul site quickgsm.ro. Implicarea in vanzarile online a inceput si a crescut datorita implicarii totale, ajungand sa recuperam mult din pierdere. In 2020, din cauza unui conflict legat neexploatat, am decis sa punem pe hold site-ul quickgsm.ro si sa deschidem unul nou, clickgsm.ro, redirectionand tot traficul produs de catre hardgsm.ro. Din 2020, Catalin a devenit partener de afacere cu Nir, asta aducand un bonus in a face cunoscute si oferind cele mai bune servicii posibile pentru acest service, de aceea si review-urile noastre de pe google, implicandu-se in vanzari la inceput, apoi incet retragandu-se catre service pentru a oferi cat mai multe optiuni pentru clientii nostri. Am atras cati mai multi furnizori cu care sa lucram, cu atat mai bine, mai multe optiuni pentru client. Sinceritatea noastra in alegerile facute ne aduc mai multi clienti, suntem de premisa ca atat timp cat nu trebuie schimbat, de ce sa o faci? De aici si moda noua catre curatarea de casca a unui iPhone sau a mufei de incarcare, lucru care nu se facea asa si incasandu-se direct schimbarea, desi nu se facea! (era o moda, am facut-o si noi, dar intelept a fost cand am decis ca ceva banuti in plus nu aduc fericirea clientului) Constatarea GRATUITA!! inca este aplicabila la noi, nu luam bani desi am lucrat la aparat si am pierdut timp cu el! In prezent avem o clientela satisfacuta in proportie de 97%, puteti verifica Google, din 2020 s-au adunat 700 de noi pareri! In 2021 am luat decizia de a pune la vanzare produsele noastre dar doar cu anumite conditii, oferind si un service de service prin curierat in 2020 acum mai performant pentru a putea da clientului exact ce comanda fara batai de cap, dus-intors oriunde 30 lei, comanda reparatie plus piese direct din site (in tot acest timp site-ul se schimba periodic pentru o mai buna manevrabilitate si intelegere, mereu cu noi idei) tot atunci se lanseaza si clickgsm.ro/shop.